Onze marketingafdeling combineert een creatief hart met een analytisch stel hersenen. Klinkt logisch, de echte fun zit’m in de unieke positie van ons bedrijf. Als onderdeel van een wereldspeler hebben we de kennis en tools van de grote kleppers, als local hero hebben we de vrijheid om onze brand position te bepalen op basis van de lokale verankering. Waar je hoe dan ook op kunt rekenen is een geweldige groep collega’s die van Good Times Brewing hun handelsmerk heeft gemaakt.
Elk jaar geven we bij Alken-Maes studenten de kans om…
Elk jaar geven we bij Alken-Maes studenten de kans om mee hun schouders te zetten onder het brouwen aan onze merken tijdens een leerzame stage. We dompelen hen voor een bepaalde periode onder in de wereld van bier en cider, maar leren hen ook kennismaken met onze bedrijfscultuur en de businesskant van onze brands. We zorgen ervoor dat ze na een paar maanden buitenlopen met een rugzak vol kennis, een eerste bedrijfservaring en waardevolle leermomenten. En fun, ontzettend veel fun.
Ons werk speelt een oscarwinnende bijrol op BBQ’s, afterworks of…
Ons werk speelt een oscarwinnende bijrol op BBQ’s, afterworks of festivals en dat gevoel kun je moeilijk beschrijven. Voor mij, en voor nog zoveel andere collega’s, is dat zicht- en proefbaar resultaat dé reden om hier te werken.
Brand management bij Alken-Maes is ontzettend divers: we rollen innovaties…
Brand management bij Alken-Maes is ontzettend divers: we rollen innovaties mee uit van a tot z (Cristal Xtra al eens geproefd?), bouwen sterke campagnes, tracken business performance, breken ons hoofd over de langere termijn strategie van onze merken, en ga zo maar door. Dat bovendien voor diverse lokale merken (naast kleppers als Desperados of Strongbow) waar we alles in-house kunnen creëren: van insights over strategie tot roll-out, da’s vrij uniek.
Leave your mark
mark
mark
mark
… van de fijne bubbels in onze Stassen ciders tot de krachtige punch van onze Hapkin. Bij Alken-Maes creëren we voor elk merk de juiste vibe. Die vibe wordt bedacht en vertaald door onze collega’s bij marketing.
Dat weten wij stiekem al jaren. Volgens ons is het lokale karakter van onze producten de sleutel tot het succes. Gooi wat geschiedenis, kennis en passie in een vat en je krijgt iets moois.
Een merk op de markt brengen waar van brouwer tot packaging en sales collega’s zo fier op zijn, dat kan je zeker een uitdaging noemen. Soms pittig, altijd mooi, die betrokkenheid die je hier voelt. Want onze producten, die verdienen een breed publiek en daar draag jij als marketeer sterk aan bij.
… gebrouwen in eigen land maar met de tools van een grote speler om ze sterk naar buiten te brengen, dat is een geweldig speelveld. Je kunt leentjebuur spelen bij The HEINEKEN Company hoe zij international brand Desperados op de kaart zetten en tegelijk kun je hen wat couleur locale bijbrengen. Want ja, sommige van onze merken (mmh un bon Affligem) doen het ook goed bij onze zuiderburen bijvoorbeeld! Zullen ze jouw keuzes soms challengen? Zeker. Kun jij dat vertalen in nog een sterker idee? Dat ook.
Als Category Manager ben jij de drijvende kracht achter onze categorievisie. Jij begrijpt onze klanten écht en zoekt uit hoe wij hen kunnen helpen om categoriegroei te bereiken, altijd gericht op een win-win uitkomst.
Antwerpen – Mechelen
Bekijk vacatureBehind the scenes
Cultuur
Cultuur
Cultuur
Cultuur
Cultuur
Cultuur
Cultuur
Cultuur
Cultuur
Cultuur
Overtuigd?
Je bericht is alvast aangekomen en wie weet horen we elkaar snel.